FAQ

* Nenašel/nenašla jsem výrobek, který hledám a nutně potřebuji.

Nevěšte hlavu a napište na info@izylizzy.cz. Spousta věcí se dá vyrobit na přání.

 

* Výrobek nemáte v mé oblíbené barvě.

Nevadí, napište na info@izylizzy.cz a domluvíme se na dalším postupu.

 

* Nelíbí se mi zboží, které jsem dostal*.

I to se může stát, napište nám o této skutečnosti co nejdříve na info@izylizzy.cz nebo volejte 777 299 743. Adresa pro doručení vrácené zásilky je:

Zásilkovna: Klára Hlaváčková, Potraviny, Rádelská, Jeřmanice

DPD: depo DPD, Milířská, Jeřmanice

 

Právo odstoupit od smlouvy máte do 14 dnů po obdržení zboží.

Zásilku vracíte na své náklady, po jejím obdržení vám bude okamžitě odeslána cena, kterou jste zaplatili za zboží + dopravné k vám.

Zásilky zaslané na dobírku nepřebíráme!

 

* Za jak dlouho odešlete mou objednávku?

Pokud je zboží skladem, odesílám jej obvykle následující pracovní den. Jestliže na zboží spěcháte nebo máte nějaký speciální požadavek ohledně dodání, napište jej prosím do poznámky v objednávce. 

 

* Se zbožím je nějaký problém, chci ho reklamovat.

Naše výrobky vyrábíme poctivě tak, aby sloužily co nejdéle, ale i tak se může něco pokazit. Pokud se tak stane, neprodleně nás informujte na info@izylizzy.cz a popište závadu. Pošleme vám štítek pro zaslání zásilkovnou, závadu posoudíme do 30 dnů výrobek buď opravíme nebo vyměníme.

 

* Chtěl* jsem objednat zboží na dobírku, ale nenabízí se mi tato možnost platby.

Ano, tuto možnost platby jsem kvůli nesolidním zákazníkům, kteří si zásilky nepřebírali, zrušila. Pokud si chcete zboží objednat a čekáte například na "rodičák", není nic jednoduššího, než mi napsat, já Vám jej budu rezervovat a pošlu třeba o týden později.

Věřím, že recenze mého e-shopu Vás přesvědčí, že o své peníze nepřijdete :)